Вихователям:
- по-доброму, турботливо ставитися до дітей з обмеженими можливостями здоров'я, показуючи приклад ставлення до таких дітей іншим вихованцям, створювати умови для їх гарного самопочуття і розвитку у дитячому садку;
- планувати і здійснювати індивідуальний підхід у всіх видах діяльності з урахуванням діагнозу дітей з обмеженими можливостями здоров'я;
- залучати дітей з обмеженими можливостями здоров'я до ігор у маленьких підгрупах, до загальних хороводних та імітаційних ігор, парних доручень, розвиваючи їх інтерес до спілкування з однолітками і збагачуючи досвід таких дітей;
- учити дітей з обмеженими можливостями здоров'я мити, витирати руки й обличчя рушником, знімати і надягати одяг, доглядати за ним, правильно сидіти за столом і користуватися столовими приборами, складати іграшки на місце і підтримувати порядок, розвиваючи навички елементарного самообслуговування та гігієни;
- по-доброму, турботливо ставитися до дітей з обмеженими можливостями здоров'я, показуючи приклад ставлення до таких дітей іншим вихованцям, створювати умови для їх гарного самопочуття і розвитку у дитячому садку;
- планувати і здійснювати індивідуальний підхід у всіх видах діяльності з урахуванням діагнозу дітей з обмеженими можливостями здоров'я;
- залучати дітей з обмеженими можливостями здоров'я до ігор у маленьких підгрупах, до загальних хороводних та імітаційних ігор, парних доручень, розвиваючи їх інтерес до спілкування з однолітками і збагачуючи досвід таких дітей;
- учити дітей з обмеженими можливостями здоров'я мити, витирати руки й обличчя рушником, знімати і надягати одяг, доглядати за ним, правильно сидіти за столом і користуватися столовими приборами, складати іграшки на місце і підтримувати порядок, розвиваючи навички елементарного самообслуговування та гігієни;
- співпрацювати з дітьми з
обмеженими можливостями здоров'я у практичних справах (спільні ігри, трудові
доручення, догляд за тваринами, рослинами тощо), сприяючи розвитку пізнавальної
активності, допомагати дітям через спільну діяльність освоювати нові способи та
прийоми дії;
- розвивати дрібну, артикуляційну та загальну моторику за допомогою пальчикової, артикуляційної гімнастики, чистомовок, масажу, загальнорозвивальних вправ, ігор і завдань.
- розвивати дрібну, артикуляційну та загальну моторику за допомогою пальчикової, артикуляційної гімнастики, чистомовок, масажу, загальнорозвивальних вправ, ігор і завдань.
Вчителю-логопеду:
- проявляти увагу до дітей, створювати умови для гарного самопочуття й активності;
- здійснювати комплексний мовленнєвий розвиток, включаючи у роботу з дітьми з обмеженими можливостями здоров'я ігри та завдання на розвиток усіх компонентів мовлення (фонематичні процеси, лексичний і граматичний лад, зв'язне мовлення);
- проявляти увагу до дітей, створювати умови для гарного самопочуття й активності;
- здійснювати комплексний мовленнєвий розвиток, включаючи у роботу з дітьми з обмеженими можливостями здоров'я ігри та завдання на розвиток усіх компонентів мовлення (фонематичні процеси, лексичний і граматичний лад, зв'язне мовлення);
- розвивати слухову функцію
(немовленнєвий, мовленнєвий слух і фонематичні процеси), зорово-просторову і
рухову функції (загальну, артикуляційну, дрібну моторику);
- здійснювати розвиток
розумової діяльності й емоційно-особистісної сфери.
Практичному психологу:
- приділяти особливу увагу психічному самопочуттю дітей з
обмеженими можливостями здоров'я, збереженню їхнього психічного здоров'я;
- підвищувати активність дітей та їхню самостійність через індивідуальні групові заняття, спрямовані на розвиток навичок комунікативності;
- здійснювати інтелектуальний, соціально-психологічний й емоційно-вольовий розвиток дітей.
- підвищувати активність дітей та їхню самостійність через індивідуальні групові заняття, спрямовані на розвиток навичок комунікативності;
- здійснювати інтелектуальний, соціально-психологічний й емоційно-вольовий розвиток дітей.
Музичному керівнику:
-
створювати умови для прояву позитивних емоцій, гарного самопочуття дітей,
що мають обмежені можливості здоров'я;
- здійснювати індивідуальний підхід у роботі з дітьми (зменшувати навантаження, давати посильні завдання);
- здійснювати індивідуальний підхід у роботі з дітьми (зменшувати навантаження, давати посильні завдання);
-
забезпечувати музичний розвиток,
використовуючи у роботі рухливі ігри, ігрові завдання, рухи під музику,
хороводні ігри, спів, слухання музики;
- залучати дітей, що мають обмежені можливості здоров'я, до святкових заходів, розваг, театральної діяльності, розвиваючи їхні творчі здібності.
- залучати дітей, що мають обмежені можливості здоров'я, до святкових заходів, розваг, театральної діяльності, розвиваючи їхні творчі здібності.