Необхідно, щоб
дорослі захищали права дітей в Інтернеті. Дія законів поширюється також
на Інтернет, а адміністратори веб-сайтів несуть відповідальність
за вміст своїх сайтів.
Навіть якщо ваша
дитина не стикалася з образами в Інтернеті, поговоріть
із нею про таке:
- Не слід
розповсюджувати свою контакту інформацію або приватні матеріали, наприклад
фотографії, не зваживши ретельно наслідки цих дій. Онлайнова дружба
може закінчитися, і коли це станеться, персональна інформація
може бути відправлена небажаним людям.
- Кожен
має право на поважне ставлення до себе в Інтернеті.
- Діти повинні розповідати батькам про негативний
досвід.
Інтернет
є предметом таких самих норм і законів, як і все
в реальному житті. Звинувачувати та ображати інших людей
в онлайні не правильно. Пам'ятайте, що в більшості випадків
анонімних користувачів можна відстежити.
Якщо
ваша дитина отримує зловмисні повідомлення електронною поштою або SMS:
- Скажіть
дитині, що вона не повинна відкривати такі повідомлення або інші
повідомлення від незнайомої людини.
- Не слід
відповідати на такі повідомлення. Однак варто зберегти
їх на випадок, якщо ситуацію необхідно буде розв'язувати
з іншою людиною.
- Якщо
ви виявите, що відправник ходить до тієї самої школи,
що й ваша дитина, зв'яжіться зі школою.
- Якщо
образи продовжуються, необхідно змінити адресу електронної пошти або номер
телефону дитини.
Пам'ятайте:
- Зловмисні
повідомлення можна зберегти для подальших дій.
- Можна
скоригувати настройки програми електронної пошти, щоб вона направляла
повідомлення від певного відправника до окремої папки. У такому
випадку вашій дитині не потрібно буде їх читати.
- Якщо
ви знаєте адресу електронної пошти відправника, можете відправити
копію зловмисного повідомлення постачальнику інтернет-послуг
з проханням скасувати зазначену адресу електронної пошти.
- Якщо
ви не знаєте адреси відправника, попросіть вашого постачальника
інтернет-послуг надати вам допомогу.