Вітаємо Вас!
Ми - дошкільний навчальний заклад №24 "Калинка"!
Чому саме Сад здійснення бажань? Тому, що в нашому садочку загадуються найсміливіші бажання і всі вони збуваються.
Хочете знати більше - заходьте до нас частіше.
Будемо раді бачити Вас на сторінках нашого сайту!

Сподіваємося кожен знайде в ньому щось цікаве для себе.



06.12.19

Фестиваль "Гармонія руху". Звіт.



Відповідно до наказу управління освіти, молоді та спорту від 29.10.2019 №172 «Про проведення міського фестивалю «Гармонія руху» у закладах дошкільної освіти м.Сміла» з 18.11.2019 до 29.11.2019 в закладі був проведений фестиваль «Гармонія руху».
Для проведення фестивалю було розроблено план і заходи з урахуванням можливостей нашого закладу. Відповідно до затверджених заходів робота здійснювалася за фізкультурно-оздоровчим та художньо – естетичним спрямуванням. Заходи включали різноманітні форми організації життєдіяльності дітей фізкультурно-оздоровчого та валеологічного спрямування, а саме: музичні та спортивні розваги, заняття з активним використанням рухів, музики, фізичних вправ, прогулянки, фізкультхвилинки, валеохвилинки, валеологічні ігри, рухливі та народні ігри.
     Перший день фестивалю –  проходив під назвою «Стежками довкола походжаємо – багато нового ми взнаємо!». В цей день вихователі провели з дітьми тематичні прогулянки за межі закладу: на стадіон «Локомотив», до аптеки «Надія», школи  мистецтв.
     Другий день  – «День веселих танців» проходив під девізом «Танцювати полюбляємо і таланти розвиваємо!». Цього дня проводилися музичні розваги,  діти виконувати танцювально-ритмічні рухи на степах під музику.
    Третій день – «День фізкультурника», проходив під гаслом «Хочу здоровим я зростати» і відзначився проведенням різних спортивних ігор і розваг.
    Четвертий день був «Днем народної гри», його гасло звучало так: «В народні ігри граємо – історію країни вивчаємо!».
     П’ятий день – «День творчості», проходив під гаслом «Спорт малюємо завзято разом з мамою і татом!» . Цей день завершив тиждень фестивалю «Гармонія руху». Були підведені підсумки кращих робіт, виконаних батьками разом з дітьми, на тему спорту. У закладі організовано творчу фотовиставку «Ми зі спортом дружимо».
Кожен ранок розпочинався з ранкової гімнастики в фізкультурній залі, а день проходив під певним гаслом. Цікаво проведено організовану діяльність з валеологічної освіти в поєднанні з фрагментами занять фізичного виховання: «Особлива життєва сила», «Де ховається  здоров’я?», «Наш організм»,  «Зростаймо сильними та здоровими». 
Для формування та закріплення знань дітей, розширення їх уявлень про власний організм, правила догляду за ним та його загартування проведено бесіди, валеохвилинки, валеологічні ігри: «Моє тіло», «Корисне – шкідливе», «Рух – це наше життя». 
На заняттях вихователі широко використовували фізкультхвилинки, які відповідали  віковим особливостям дітей та охоплювали  різні групи м’язів. Для активізації  функцій дихальної та серцево-судинної систем, виконувалися вправи типу потягування та розслаблення м’язів. Протягом тижня педагогічні працівники намагалися максимально активізувати рухову діяльність дітей не тільки шляхом проведення організованих занять з фізичного виховання, а й в різноманітті рухливих ігор, які сприяли розвитку опорно-мязової та рухової  системи дитячого організму. З дошкільниками проводилися наступні рухливі ігри та ігрові вправи: «Пташенята і кіт», «Веселка», «Мишоловка», «Зайчик сіренький умивається»  «Хитра лисиця», «М’яч у повітрі», «Совонька», «Влучи в кільце», Рибаки і рибки», «Ми веселі дітки»та інші.
 Упродовж тижня велика увага приділялася формуванню правильної постави, рухових навичок, координації рухів, просторового орієнтування, розвитку фізичних якостей: швидкості, спритності, витривалості, сили.
Рухова діяльність дітей забезпечувалась і шляхом проведення музичних занять, де вони активно залучалися  до виконання  танцювальних рухів на степах за характером і темпом мелодії, закріплювали свої вміння  рухатися розкуто, виражати свій емоційний стан, почуття, діставали задоволення  від самовираження в діях під музику. Як результат таких занять – емоційне задоволення дітей, любов до прекрасного, бажання творити.