Протягом тижня проводилося безліч цікавих заходів, педагоги намагалися максимально активізувати рухову діяльність дітей під час проведення рухливих ігор. У продовж тижня велика увага приділялася розвитку координації рухів, орієнтування в просторі, швидкості та витривалості дітей. Рухова діяльність забезпечувалася шляхом проведення музичних занять де діти виражали свій емоційний стан та отримували задоволення від музичного супроводу:
- музичні та спортивні розваги,
- заняття з активним використанням рухів, музики та фізичних вправ,
- прогулянки,
- фізкультхвилинки,
- валеологічні ігри, рухливі ігри та народні ігри.
Перший день - «Спритні, веселі, завзяті» Вихователі з дітьми молодших груп грали в рухливі ігри та проводили веселі спортивні змагання.
Другий день – «Музика, рухи, танці». Цього дня проводилися музичні розваги на свіжому повітрі.
Третій день - «Дужі козаки в пошуках каші». Діти мали можливість пригадати давні традиції нашого народу, позмагатися у спритності та витривалості.
Четвертий день - «Рух – це здоров'я». Вихователі груп разом із вихованцями змагалися у спритності та витривалості.
П’ятий день – день творчості, він проходив під гаслом «Враження від фестивалю в малюнках». Цей день завершив тиждень фестивалю «Гармонія руху».
Кожен ранок розпочинався з цікавої ранкової гімнастики на свіжому повітрі та в спортивній залі (відповідно погоди). Цікаво проведено організовану діяльність з валеологічної освіти в поєднанні із заняттями з фізичного виховання «Зростаємо сильними та здоровими», «Де ховається здоров'я», «Мій організм», «Корисне, шкідливе».
Діти отримали безліч позитивних емоцій та бажання і надалі займатися спортом і прагнути до здорового способу життя.
За наступним посиланням можна подивитися який приклад вихованцям показали педагоги як пройшов третій день фестивалю під девізом Дужі козаки в пошуках каші, або подивитися як приймали участь у фестивалі Капітошки чи найменші вихованці нашого закладу - ясельна група Малятко.
Якщо вам цікаво, як проходив фестиваль"Гармонія руху" в минулі роки - тисніть ТУТ.