Вітаємо Вас!
Ми - дошкільний навчальний заклад №24 "Калинка"!
Чому саме Сад здійснення бажань? Тому, що в нашому садочку загадуються найсміливіші бажання і всі вони збуваються.
Хочете знати більше - заходьте до нас частіше.
Будемо раді бачити Вас на сторінках нашого сайту!

Сподіваємося кожен знайде в ньому щось цікаве для себе.



07.04.21

Використання методики ECERS-3 в закладах дошкільної освіти

ECERS – міжнародна методика з оцінювання дошкільного освітнього середовища, описана у форматі шкали. Під час оцінювання сертифіковані експерти спостерігають за групою дітей від 3 до 5 років протягом 3 годин під час звичайного дня в дитячому садку. Вони оцінюють середовище – все, з чим та з ким взаємодіє дитина: організацію кімнат, розташування меблів та іграшок, взаємодію між дітьми, дітей з вихователями, вихователів з батьками, а також тривалість та ротацію занять, організацію різних видів діяльності.
Саме по собі оцінювання не впливає на освітнє середовище, але шкала може стати орієнтиром для його вдосконалення. Орієнтуючись на індикатори якісного дошкілля, педагоги та керівники закладів дошкільної освіти можуть підвищити якість освітнього процесу. Зокрема, про це йдеться у статті «Досліджуємо якість освітнього процесу» представниць Українського інституту розвитку освіти. Читайте статтю та дізнавайтесь більше про методику ECERS-3 за посиланнямЕкспертки Команди підтримки реформ Міністерства освіти і науки України підготували черговий матеріал щодо використання методики на практиці. У ньому йдеться про взаємодію між однолітками, заохочення дітей до творчості, музики, руху та вивчення природи й науки з дошкільнятами. Завантажити матеріал можна за посиланням.
Протягом грудня 2020 року та січня-лютого 2021 року відбулось п’ять вебінарів із серії «Якісна дошкільна освіта в Україні». Усі вони стосувались міжнародної методики з оцінювання дошкільного освітнього середовища ECERS-3. Пропонуємо вам переглянути ці вебінари за такими посиланнями:
Перший вебінар: міжнародні критерії якості дошкільної освіти, світова практика дослідження за методикою ECERS-3 та план дослідження в Україні.
Другий вебінар: структура, зміст та достовірність шкали ECERS-3, а також процедура дослідження за цією методикою.
Третій вебінар: якісний освітній простір, умеблювання для гри та навчання відповідно до методики ECERS-3, а також практики повсякденного догляду для дітей дошкільного віку.
Четвертий вебінар: заохочення дітей до мовлення та користування книгами, ігри, мистецтво, музика та інші види навчально-пізнавальної діяльності.
П'ятий вебінар: взаємодія між дітьми та з дорослими, дисципліна та структурування програми в дитсадку.